Wie zijn wij?

Als neerlandicus en uitgever van boeken over management en persoonlijke ontwikkeling weet ik als geen ander hoe je mensen verleidt een tekst te lezen. En hoe die tekst geschreven moet zijn om de lezers te blijven boeien.

Een boek, een brochure, een webtekst, een magazine, een blog, een post, een long read of een flaptekst: een aantrekkelijke tekst is goed toegankelijk, leest lekker en sluit aan bij de doelgroep. Geen blabla, geen onnodig ingewikkeld jargon, maar duidelijke taal. En altijd geschreven met de klant voor ogen.

Dat klinkt zo logisch en makkelijk maar dat is het in de praktijk vaak niet. Professionals, experts, managers en (beginnende) auteurs, ze hebben nogal eens de neiging heel anders te schrijven dan ze praten. Te plechtstatig. Te veel vaktaal. Te gedetailleerd. En veel te veel vanuit hun eigen positie en niet vanuit die van de klant.
Dat kan anders. Dat kan ik voor je doen. Graag!

Als het voor jou en jouw klant nodig is, schakel ik daar ook andere professionals bij in. Vormgevers, fotografen, videomakers, drukkers. Simpelweg omdat ik niet overal even goed in kan zijn. Ik werk met veel mensen samen en vooral met Jolante van Hemert van Showrunners, een social media expert.

Wat kunnen we nog meer?

De Contentbouwers werken met veel professionals samen. Met tekstschrijvers en redacteuren, met vormgevers en drukwerkmakelaars, met spellenmakers en seo-specialisten. Maar vooral met Showrunners. Samen zijn wij ijzersterk in contentmarketing en brand publishing. Onze samenwerking zou zo op een oer Hollands tegeltje kunnen: ‘Duidelijke taal en het juiste kanaal maken een ijzersterk verhaal’.